AD:TECH New York City – one year after

 

Last year at AD:TECH NYC there was a mood that disturbed me in a way. On one hand people were continously repeating that things are getting better in the marketing industry. On the other hand it was obvious that the same people still were mainly talking about the usual old interruption stuff like e.g. creative interstitials and pop-ups ads.It was back then when a few of us who deal with Viral & Buzz marketing came upon the idea to collaboratively work together and make ourselves heard. One year after we are back to NYC and the idea has been put in action. In the meantime this idea has evolved and happened to become a powerful organisation – the VBMA.

vm-people is proud to be one of the founding members. If you would like to meet us at AD:TECH NYC the interactive marketing conference at the Hilton from November 8-10 2004, please send us an e-mail.

Send mail

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert

Folge dem Kaninchen

Gute Geschichten sind wie Reisen: Sie entführen uns in andere Welten, lassen uns überraschende Erfahrungen machen und eröffnen neue Perspektiven.
So wie die Geschichte von Alice, die einem Kaninchen ins Wunderland folgt und dort spannende Abenteuer erlebt.
Wir haben dieses Kaninchen zu unserem Wappentier gemacht, denn es steht für das, was wir am besten können:

Wir erzählen Geschichten, die berühren, die geteilt werden und die lange in Erinnerung bleiben.

vm-people unterstützt Sie gerne dabei, eine solche Geschichte für Ihr Unternehmen, für Ihr Produkt oder für Ihre Dienstleistung zu finden. Wenn Sie Ihr Publikum mit auf eine Reise und in Ihre Markenwelt eintauchen lassen möchten, folgen Sie dem Kaninchen.