Bullshit Marketing

Interesting example how a personal opinion can travel in the Age of the Blogosphere. Recently I read an article on Spiegel Online about the Driver-campaign which bothered me because the term Viral Marketing was used in a way I wouldn’t subscribe to.The article dealed with the practice of chatting up products on message boards, forums, chat rooms or even offline. A little annoyed I commented on this issue here in the vm-blog and labeled the growing use of shills „Bullshit Marketing“. Last week the term was picked up by the Süddeutsche Zeitung in an article called „Guerillerakampf im Chatroom“ that is questioning the ethics of this practice.No Bullshit: The Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) are running a round table webinar looking at the surrounding issues, entitled Word-of-Mouth Ethics & Standards.
Read the article in the Süddeutsche Zeitung

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Folge dem Kaninchen

Gute Geschichten sind wie Reisen: Sie entführen uns in andere Welten, lassen uns überraschende Erfahrungen machen und eröffnen neue Perspektiven.
So wie die Geschichte von Alice, die einem Kaninchen ins Wunderland folgt und dort spannende Abenteuer erlebt.
Wir haben dieses Kaninchen zu unserem Wappentier gemacht, denn es steht für das, was wir am besten können:

Wir erzählen Geschichten, die berühren, die geteilt werden und die lange in Erinnerung bleiben.

vm-people unterstützt Sie gerne dabei, eine solche Geschichte für Ihr Unternehmen, für Ihr Produkt oder für Ihre Dienstleistung zu finden. Wenn Sie Ihr Publikum mit auf eine Reise und in Ihre Markenwelt eintauchen lassen möchten, folgen Sie dem Kaninchen.

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