Is this the year of Alternative Marketing?

Chances are that someday in the future 2004 will be perceived as the year in which alternative marketing methods like Viral & Buzz Marketing or Guerilla Marketing made the great breakthrough.So far we have already passed several important milestones this year. For example Toyota recently invested 10 million USD for a viral campaign. Then we see companies and experts in this field alligning and forming international organisations like the VBMA and the WOMMA. And finally a lot of events pop up all around the world where people meet, discuss and share their experiences.

This week AD-Tech Chicago opens its gates presenting four panels on Word-of-mouth Marketing. Recently I joined the Guerilla Marketing Congress in Cologne where I spoke about Viral Marketing. The event took place for the first time and gained immediate awareness and media coverage. It is said that the 2nd Guerilla Marketing Congress will take place in autumn 2005.

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert

Folge dem Kaninchen

Gute Geschichten sind wie Reisen: Sie entführen uns in andere Welten, lassen uns überraschende Erfahrungen machen und eröffnen neue Perspektiven.
So wie die Geschichte von Alice, die einem Kaninchen ins Wunderland folgt und dort spannende Abenteuer erlebt.
Wir haben dieses Kaninchen zu unserem Wappentier gemacht, denn es steht für das, was wir am besten können:

Wir erzählen Geschichten, die berühren, die geteilt werden und die lange in Erinnerung bleiben.

vm-people unterstützt Sie gerne dabei, eine solche Geschichte für Ihr Unternehmen, für Ihr Produkt oder für Ihre Dienstleistung zu finden. Wenn Sie Ihr Publikum mit auf eine Reise und in Ihre Markenwelt eintauchen lassen möchten, folgen Sie dem Kaninchen.