HORIZONT.NET calls Word-of-mouth „underestimated“

 

As HORIZONT.NET reports today Word-of-mouth gets more and more important in the daily decision-making process: more than 75% of the customers rely on recommendations from peers when it comes to buying a new product or service.The figure is based on a study carried out be London-based media agency Mediaedge:cia. The study called „Where’s Debbie?“ proposes that Word-of-mouth is a fundamental philosophy that should be implemented in all sorts of marketing communications.

According to David Fletcher, head of Mediaedge:cia’s research division Medialab, identifying who drives Word-of-mouth and tapping into it is within reach in virtually any brand. „Word-of-mouth is the holy grail, and now the opportunities are there for the taking.“

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Folge dem Kaninchen

Gute Geschichten sind wie Reisen: Sie entführen uns in andere Welten, lassen uns überraschende Erfahrungen machen und eröffnen neue Perspektiven.
So wie die Geschichte von Alice, die einem Kaninchen ins Wunderland folgt und dort spannende Abenteuer erlebt.
Wir haben dieses Kaninchen zu unserem Wappentier gemacht, denn es steht für das, was wir am besten können:

Wir erzählen Geschichten, die berühren, die geteilt werden und die lange in Erinnerung bleiben.

vm-people unterstützt Sie gerne dabei, eine solche Geschichte für Ihr Unternehmen, für Ihr Produkt oder für Ihre Dienstleistung zu finden. Wenn Sie Ihr Publikum mit auf eine Reise und in Ihre Markenwelt eintauchen lassen möchten, folgen Sie dem Kaninchen.