vm-seminar: „Deconstructing/Constructing Marketingviruses“

Allthough the term is around for serveral years now the mainstream discussion about „Viral and Buzz Marketing“  has not really evolved ever since the classic Hotmail case. A lot of marketing and agency people have read Gladwell’s „Tipping Point“ and embraced Godin’s „Ideavirus“, but it seems that Viral Marketing as a communication tool is still in its infancy.

We think, it is time to bring Viral Marketing to the next level. That’s why vm-people will accomplish a seminar in order to answer some of the following questions: How can you make use of the tool in the daily marketing practice? What makes your message contagious? How do you seed and track your campaign? In short, how do you convince your customers to do the legwork for you?

The seminar is called „Deconstructing/Constructing Marketingviruses“ and will take place March 19-20 in Berlin, Germany. Among the speakers are Justin Kirby, MD of DMC, London, Europes number 1 Viral Marketing company and Alex Sutter, Head of Content at the YOC AG, one of Germany’s leading Mobile Marketing companies.

Get registered

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert

Folge dem Kaninchen

Gute Geschichten sind wie Reisen: Sie entführen uns in andere Welten, lassen uns überraschende Erfahrungen machen und eröffnen neue Perspektiven.
So wie die Geschichte von Alice, die einem Kaninchen ins Wunderland folgt und dort spannende Abenteuer erlebt.
Wir haben dieses Kaninchen zu unserem Wappentier gemacht, denn es steht für das, was wir am besten können:

Wir erzählen Geschichten, die berühren, die geteilt werden und die lange in Erinnerung bleiben.

vm-people unterstützt Sie gerne dabei, eine solche Geschichte für Ihr Unternehmen, für Ihr Produkt oder für Ihre Dienstleistung zu finden. Wenn Sie Ihr Publikum mit auf eine Reise und in Ihre Markenwelt eintauchen lassen möchten, folgen Sie dem Kaninchen.