Business Blogs

Weblog based online magazine Marketingwonk published a report recently focusing on the use of blogs for business. Edited by Kate Kaye and Rick E. Bruner the report gives an overview about one of the latest trend in the online marketing world.

Steve Hall from Marketingworld says: „Blogs“ is a favorite buzzword for the Internet crowd these days, but many marketers are wondering whether weblogs have any real business application. Case studies involving companies like Microsoft, Macromedia, Nokia, Sega, ESPN, Home Depot, Dr. Pepper, Jones Soda, Mattel, The WB, Jupiter Research and the US Army are anything to judge by, indicate that there are a diverse set of uses.

vm-people have recently made a contribution regarding the ongoing discussion about weblogs. Read our case study about the INSCENE Embassy, a trend plattform that is based on weblog technology and edited by young hipsters from around the world.

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert

Folge dem Kaninchen

Gute Geschichten sind wie Reisen: Sie entführen uns in andere Welten, lassen uns überraschende Erfahrungen machen und eröffnen neue Perspektiven.
So wie die Geschichte von Alice, die einem Kaninchen ins Wunderland folgt und dort spannende Abenteuer erlebt.
Wir haben dieses Kaninchen zu unserem Wappentier gemacht, denn es steht für das, was wir am besten können:

Wir erzählen Geschichten, die berühren, die geteilt werden und die lange in Erinnerung bleiben.

vm-people unterstützt Sie gerne dabei, eine solche Geschichte für Ihr Unternehmen, für Ihr Produkt oder für Ihre Dienstleistung zu finden. Wenn Sie Ihr Publikum mit auf eine Reise und in Ihre Markenwelt eintauchen lassen möchten, folgen Sie dem Kaninchen.

Follow Us