Rettet Paul

Once again the countdown for christmas has begun. People start talking about their holidays. We ask ourselves: What are we going to do this year? Which presents are we going to make? And what are we going to eat?

 

 

One fellow Internet citizen seemed to have  made up his mind already – at least regarding the food. He has set up a website where he announces that he intends to eat his rabbit Paul for New Year’s Eve. To safe Paul’s life he asked the Internet community to donnate 1.000.000 €.

As Der Spiegel reports today Paul’s tragic destiny has provoked a huge protest not only among vegetarians. In the course of two days the site has had more than 30.000 visitors. Most of them very angry. In his guestbook the owner was even threatened with death. In the meantime the initiatior has revealed that the site was ment to be a joke. However, obviously a lot of people didn’t get it.

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert

Folge dem Kaninchen

Gute Geschichten sind wie Reisen: Sie entführen uns in andere Welten, lassen uns überraschende Erfahrungen machen und eröffnen neue Perspektiven.
So wie die Geschichte von Alice, die einem Kaninchen ins Wunderland folgt und dort spannende Abenteuer erlebt.
Wir haben dieses Kaninchen zu unserem Wappentier gemacht, denn es steht für das, was wir am besten können:

Wir erzählen Geschichten, die berühren, die geteilt werden und die lange in Erinnerung bleiben.

vm-people unterstützt Sie gerne dabei, eine solche Geschichte für Ihr Unternehmen, für Ihr Produkt oder für Ihre Dienstleistung zu finden. Wenn Sie Ihr Publikum mit auf eine Reise und in Ihre Markenwelt eintauchen lassen möchten, folgen Sie dem Kaninchen.

Follow Us