Researching Word-of-mouth

For a marketer it’s always interesting to find out what people think about a product. For a Viral marketer it is even more interesting to find out what people talk about a product.

 

 

One way to directly observe and hear the actual Word-of-mouth in process is to conduct focus group discussions. What you receive is a snapshot of what people are willing to tell their peers and what not.

Currently vm-people are conducting a series of focus groups in order to analyse and evaluate the epidemic potential of a new product. Researching Word-of-mouth is part of our viral expertise®, a service that helps our clients to base their viral strategies on.

If you are interested in a viral expertise® for your product or service, please let us know.

Send a message

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert

Folge dem Kaninchen

Gute Geschichten sind wie Reisen: Sie entführen uns in andere Welten, lassen uns überraschende Erfahrungen machen und eröffnen neue Perspektiven.
So wie die Geschichte von Alice, die einem Kaninchen ins Wunderland folgt und dort spannende Abenteuer erlebt.
Wir haben dieses Kaninchen zu unserem Wappentier gemacht, denn es steht für das, was wir am besten können:

Wir erzählen Geschichten, die berühren, die geteilt werden und die lange in Erinnerung bleiben.

vm-people unterstützt Sie gerne dabei, eine solche Geschichte für Ihr Unternehmen, für Ihr Produkt oder für Ihre Dienstleistung zu finden. Wenn Sie Ihr Publikum mit auf eine Reise und in Ihre Markenwelt eintauchen lassen möchten, folgen Sie dem Kaninchen.

Follow Us